Thursday, February 28, 2013

28/2/2013

pain. Enduring with period pain is not a new thing for me.. Pinggang rasa ngilu. Rasa macam tak larat nak gi kelas, nak fokus dalam kelas yg ada aircond lagi. Haih ,mencabar.

petang pulak main basketball. Rasa macam nak withdraw je masuk tournament sukan IPT Melaka sebab hari sabtu tu nak pergi The Mines untuk pesta buku. Ahad mesti nak fokus pada assignment yang nak kena submit 3 pada Isnin nya tu.

Kelas almost everyday sampai petang. Payah la macam ni.. Memang macam kena withdraw terus jer dari tournament tu lagipun aku reserve player je so macam tak de hal sangat la kan.


Penat. Cepat la bulan tiga berlalu, maka assignment pun mesti berlalu jugak..

Period pain, please go away.

No comments:

Post a Comment