Friday, March 29, 2013

hai beruang

29/3/2013
one follower request from @iBeruang. 
with the caption 'seorang beruang bercita cita nak jadik penguin' 

Life is so funny. life is unexpected. Penguin and beruang. Satu kisah yang cukup best, superawesome dan tersangat awesome yang terjadi antara aku dengan si pyan. Sorang nama penguin sorang nama beruang. masing masing dah macam anjing dengan kucing. Tapi aku perlukan pyan macam abang aku.

cukup perlukan dia. aku tak kesah dengan semua hal nakal yang dia buat. tarik beg aku, main basketball sama sama, kutuk aku gemok, share makan sama sama, . 

Aku rindu dia. Sungguh. 

Sayang bila kawan dah tak jadik kawan.

Sayang jugak aku tak masuk utm dulu,, kalau tak dah konfirm aku sambung gaduh balik dengan kau. 

back to topic,, bila ada @iBeruang ni follow aku kat twitter, aku wondering, apa yang sebenarnya Allah nak cuba sampaikan ni? nak buka kembali memori lama? Satu kebetulan ke ape ni? 

I just don't want to find the answer, I just wanted to enjoy what I have right now. 

@iBeruang, walau siapa pun kau, kau buat aku buka balik lembaran memori aku dengan pyan. Memori penguin dan beruang yang dulu hampir satu kuliah tahu kau dengan aku akan selalu gaduh. berebut rebut entah pape, tapi tetap makan share share. 

yang aku akan panggil kau beruang tanpa pernah panggil nama. yang akan sentiasa pakai baju ada gambar beruang. Kau photographer dah sekarang di utm. Aku doakan kau berjaya. Sebab kau memang lelaki yang serba boleh. 

p/s : I miss you. 

No comments:

Post a Comment