Friday, March 29, 2013

h.i.k.a.y.a.t

dear hikayat, 
lama sudah tidak mengadu pada kau nampaknya. 
Well, i am doing fine.

how fine is fine. 

I am fine. 

*lap air mata* 

Aku kuat, kan? aku kuat untuk gembira melihat satu per satu rakan rakan grad daripada universiti.
aku kuat untuk gembira apabila mereka involve dengan program yang cukup gah. 
aku kuat untuk terima setiap comparison yang diberikan antara aku dengan dia. Dia terlalu sempurna, susah untuk aku berada di tahap dia dengan level aku di tahap maktab sahaja. mahu saja aku laungkan, mahu aku jadi seperti dia, tapi kau hantar aku ke sebuah penjara lagaknya. 


aku kuat untuk aku terus tabah di sini. 

ahh, ujian hidup aku cuma sebesar zarah, kalau aku gagal, nampak sangat aku lemah kan? 

aku lebih suka jadik ignorant.. 

No comments:

Post a Comment