Friday, March 29, 2013

jangan lepaskan tangan aku
biar aku tetap menjadi anak kecil di matamu
sekalipun aku ni sudah menginjak dewasa
sekalipun aku ini perlahan lahan mati jiwanya

aku hanya ingin membahagiakan kalian
semoga kalian redha dengan aku

sekalipun aku banyak berbeza pandangan dari kalian
suatu hari, pasti, aku akan dapat melihat sendiri kebenaran kata katamu
kerana mereka berkata
membahagiakan kalian adalah sesuatu yang cukup indah

jangan lepaskan tangan aku
sekalipun tidak aku susahkan kalian lagi
aku masih perlukan kasih sayang kalian
masih perlukan untuk merasa masakan air tangan dari kalian. 

masih memerlukan
biarkan aku selamanya menjadi anak kecil kalian. 
hingga bila tiba masa aku diserahkan untuk menjadi tanggungjawab pada yang halal
namun, kalian akan tetap dijaga.

jangan lepaskan
bila tiba masa, aku pulang dengan ijazah kebanggaan kalian
bila tiba masa, aku pulang menjaga kalian.
sampai bila bila, aku perlukan kalian. 

No comments:

Post a Comment