Wednesday, February 12, 2014

tiada tajuk.

tiada rasa untuk sayang seseorang lagi macam aku sayang Mr. R

tiada keinginan untuk belajar menerima seseorang dalam hidup.

selesa begini.

selesa untuk independent begini.

don't have a man in my life, is not the worst thing ever happen in my life. I am strong to face that.
Yes I do. bukan main main.

aku mampu. aku tak ada rasa untuk permainkan rasa. tak ada rasa untuk perjudikan cinta.

buat seseorang,
jujur aku selesa berkawan dengan kau.
jujur aku rasa aku dah mula suka kau.
tapi di saat kau pilih dia,,
di saat itu hapuskan rasa yang semakin bercambah.
hapuskan.
tanamkan rasa itu.

tidak akan sesekali lagi aku suka kau lagi.
tidak.
sekalipun kau datang kepada aku suatu hari nanti.
tidak.
I am not an option.
take note on that.

I love my independent more than anything.
I can love you, I like you but that's it.
enough said.

so, let's remain as friend.

No comments:

Post a Comment