Sunday, June 8, 2014


aadha IShq (click to watch) 

semalam tetibe terlayan hindustan, ye la sebab akak aku mak aku semua layan hindustan, aku je pelik layan korea je kerjanya. 

tengok citer ni, tajuk Band Baajaa Baaraatt.. cerita Hindustan ni lah. ok citer ni sangat best.macam kena atas batang hidung sendiri. 

kisah dia, a girl yang buat rules tak kan jatuh cinta, dengan partner satu kerja sendiri, tapi entah macam mana bila kerja sama sama tu, she fall in love with her business partner, apa lagi kena la friendzone dengan lelaki tu. 

tapi at least cerita ni happy ending when that guy realise yang dia cintakan that girl in the end of the day tu pun bila perempuan tu cakap dia nak kawen dengan orang lain.

well, dalam cerita semua boleh buat happy ending. realiti? i don't think so.

a girl can never be a good friend to a man without any love affection no matter how you stick to the rules. 

same with me. cerita ni macam reflect kat diri sendiri. 

I knew Mr. R as a friend. lepak sama, dengar cerita dia yang funny tu boleh bikin aku gelak habis, lepak library sama suh dia ajar mathematic , walaupun aku cakap pada diri, I don't believe in love at the first sight. tapi tengok apa jadik pada diri sendiri, I fall in love with him. I was head over heal in love with him. when ? how? why? I can never give an exact answer for that.

oh shot, this is so painful. lepas tu kena friendzone.

dan kisah aku ni, tak akan pernah ada happy ending, except we become strangers with some memories.
that's all.


No comments:

Post a Comment