Saturday, November 29, 2014

Hacked. Hacker.

people said 'hacking is a crime, yet it is an art' . I don't care. Hacking is still a crime for me. Lain lah kalau nak hacking tu boleh bagi benefits pada human lives. Ok that's fine .


bikin aku pelik lagi musykil bila password gmail aku kena tukar camtu je. I only realised when I wanted to log in my blog. Bagus jugak ada feeling nak update blog ni,, baru tahu password dah berubah..

Patut lah kat tab aku tak naik notification emails, instead naik request untuk log in gmail account.. This is the second time it happened to me. Urghhhh,, sapa pulak yang pandai-pandai gatal tangan nak ubah password aku ni? Kalau dapat lah orang tu memang aku penyet dia macam ayam penyet tu..

Ni namanya menyusahkan orang bila nak kena retrieve balik email using alternate email. Aigoo.
Is my password too easy to be broken? nak buat password pelik-pelik nanti makan diri sebab aku ni pelupa orangnya..

ok la, aku pakai nama sumber inspirasi aku lah untuk password tu. dua huruf je, senang nak ingat. haaa cuba la break into my account and tukar password tu..


to whoever did this, I thanked you as I have to change all my password starting for twitter, fb, instagram, 2 gmails account, 1 yahoo account. wiuuuuuuuu.. If you do this for fun, you better pergi terjun lombong timah. kan bagus kau pergi hack akaun bank ke, akaun private government ke. If you really wanted to test yourself.. ni pergi bergurau dengan aku yg buta IT cenggini.. Hurmm.

'your password has been changed 5 days ago' hopefully I am not going to see this anymore. Not for the third time. Karang aku pergi report skmm baru taw.

No comments:

Post a Comment