Wednesday, May 13, 2015

current life update

is preparing for my final exam. markah assignment semua masuk laut, risau sebab performance teruk gila-gila. so nak kena cover dengan markah exam untuk secure pointer 3.6 ke atas.

Cuma sekarang ni motivasi untuk belajar tak de. Help me please. help me. I am begging to God to give me strength and determination to study for my final exam.

exam habis 25hb tapi macam biasa IPG aku ni hampeh sikit 30hb May baru boleh balik. So aku dah book tiket flight balik since aku akan balik sorang kali ni. Tiket pulak boleh tahan mahal so elaun aku makin ranap makin sedikit untuk bulan ni.. ;( ;(

What to do, aku dah tak sanggup nak redah perjalanan 12 jam naik bus..


So wish me luck everybody. Pray for me.

And I missed home so badly right now.

No comments:

Post a Comment