Thursday, June 11, 2015

' hargai aku '

kenapa susah untuk kau hargai sesuatu yang hadir dalam hidup kau?
kenapa susah untuk kau hargai seseorang yang hadir dalam hidup kau?

kenapa dengan mudah kau buang seseorang dalam hidup kau yang cuba sedaya upaya untuk buat kau bahagia ?


dan selagi aku bertanya kenapa makin aku makin aku tidak akan temui jawapannya.

kerana manusia itu berbeza beza. dan hati manusia cepat berubah.

bila kau belajar pahitnya kehilangan mungkin hanya dengan cara itu kau akan belajar untuk menghargai.


dan aku. aku merasai kehilangan berkali kali membuatkan aku belajar untuk menghargai. tapi tetap mereka buang aku dari hidup mereka tanpa mereka merasakan sedikitpun menyesal kehilangan aku dalam hidup mereka.

apa salah aku ? aku dah cuba sedaya upaya untuk hadir dalam hidup seseorang dan memberi bahagia tapi pengakhirannya tetap sama.

They throw me away from their life that easy. Maybe they think I am just a doll , they think I have no feelings. Maybe I am just a wallflower in their life.

perit. sakit. penat untuk bertanya pada diri kenapa life aku begini.

No comments:

Post a Comment